flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

       Затверджено наказом

                                                                                          Керівника апарату Мукачівського

        міськрайонного суду

        від 07.02.2013 р. № 20-В/я

 

        _________________М.М. Продан

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ АДМІНІСТРУВАННЯ

 АПАРАТУ МУКАЧІВСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ У СФЕРІ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА 2013-2015рр.

 

Відповіднодо ч.1 ст. 150 Закону України «Про судоустрій і статус судів» організаційне забезпечення діяльності Мукачівського міськрайонного суду здійснюється апаратом відповідного суду. Згідно зі ст.. 9 Закону України «про державну службу» від 17 листопада 2011 р., п.1.1 типового положення про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 5 березня 2012 р. №45, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 р. за №699/21012 ( типове положення) у кожному державному органі або їх апараті утворюється служба персоналу. Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Типового положення служба персоналу підпорядковується безпосередньо керівникові апарату Мукачівського міськрайонного суду і у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Типовими положеннями, іншими нормативно-правовими актами та актами органу державної влади.

З метою оптимізації напрямів кадрового забезпечення апарату суду, реалізації норм чинного законодавства України, впровадженням міжнародного досвіду у цій сфері та досягнення відповідності найсучаснішим потребам та вимогам судової системи України керівником апарату розроблено Стратегію адміністрування апарату суду у сфері кадрового забезпечення на 2013-2015 рр., якою передбачається:

1. Здійснення систематизації основних напрямків кадрового забезпечення апарату за шістьма основними групами, а саме:

1.1. Кадровий добір кандидатів для роботи в апараті здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу», інших актів законодавства України у напрямах:

1.1.1. Отримання об’єктивної оцінки знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті шляхом стажування у структурних підрозділах апарату;

1.1.2. організаційна підготовка та проведення конкурсних відборів, у тому числі прийом від кандидатів на посади державної служби передбачених нормативними актами документів, проведення роз’яснювальної роботи із кандидатами на інші посади в апараті;

1.1.3. Виконання роботи для забезпечення здійснення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави, тощо;

1.1.4. Розробка вимог до напрямів підготовки (отримана особою спеціальність) та вимог до рівнів професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби;

1.1.5. Здійснення підготовки проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад державної служби;

1.1.6. Внесення керівникові апарату суду аргументованих пропозицій щодо призначення на посади, документальне оформлення вступу на державну службу, встановлення випробування при прийнятті на державну службу;

1.1.7. Ознайомлення державних службовців з Правилами внутрішнього трудового розпорядку суду, посадовою інструкцією державного службовця відповідно до напряму роботи;

1.1.8. Організація складення особою Присяги державного службовця, якщо ця особа вперше вступає на державну службу;

1.1.9. Видача державному службовцю службового посвідчення тощо.

1.2. Реалізація заходів із підвищення рівня професійної компетентності персоналу апарату здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Зокрема згідно з підпунктами 5, 6 п. 1 ст. 10 Закону України «Про державну службу» державні службовці мають право на підвищення рівня професійної компетентності за рахунок державних коштів. Згідно з ст.. 30 Закону України «Про державну службу» державні службовці підвищують свою кваліфікацію постійно, у тому числі шляхом навчання у відповідних навчальних закладах , як правило, не рідше одного разу на три роки. Результати навчання і підвищення кваліфікації є однією з підстав для просування по службі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 липня 2010 року № 564 «Про затвердження Положення про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування» основними видами підвищення кваліфікації державних службовців, що забезпечують його безперервність, є : навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації державних службовців; тематичні постійно діючі семінари; спеціалізовані короткострокові навчальні курси;  тематичні короткострокові семінари, зокрема тренінги; самостійне навчання (самоосвіта), стажування в органах, на які постійно поширюється чинність Закону України «Про державну службу». Основними напрямами роботи у цій групі, запланованими для реалізації апаратом у 2013-2015 рр., є:

1.2.1 Проведення координаційної роботи із Територіальним управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області з питань державної служби, Національною школою суддів України та іншими органами державної влади, установами, організаціями щодо участі працівників апарату у заходах із підвищення кваліфікації, формування замовлення на відповідні заходи та забезпечення укладання відповідних угод із навчальними закладами, установами, організаціями;

1.2.2. Вивчення потреби на внесення обґрунтованих пропозицій керівникові апарату суду щодо участі працівників апарату у різних видах підвищення кваліфікації, організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників апарату;

1.2.3 Організація проведення внутрішніх навчань для працівників апарату;

1.2.4. Заохочення та стимулювання працівників апарату до підвищення кваліфікації, здійснення консультування з питань професійного розвитку.

1.3. Поточна  робота у сфері кадрового забезпечення здійснюється відповідно до законодавства України, зокрема згідно із Законом України «Про державну службу», у таких напрямах:

1.3.1. Підготовка проектів наказів та розпоряджень з особового складу;

1.3.2. Ведення звітно-облікової документації, підготовка статистичної звітності з кадрових питань;

1.3.3. Здійснення заходів щодо ведення, обліку і зберігання особових справ, трудових книжок суддів і працівників апарату, ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ та електронних карток державних службовців;

1.3.4. Надання методичної допомоги працівникам апарату з питань заповнення, оформлення кадрових документів, здійснення організаційних заходів щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

1.3.5. Підготовка кадрових документів, видача довідок, інша поточна робота;

1.3.6. Обчислення стажу роботи працівників апарату;

1.3.7. Узагальнення та формування графіків відпусток працівників апарату, підготовка проектів розпорядчих документів про надання відпусток працівникам, ведення їх обліку;

1.3.8. Оформлення і видача довідок з місця роботи працівникам апарату на їх вимогу;

1.3.9. Опрацювання листків непрацездатності працівників апарату;

1.3.10. Видача у встановленому порядку звільненій особі копії документів про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

1.3.11. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб з питань, що належать до сфери кадрового забезпечення, тощо.

1.4. Нормативна робота у сфері кадрової роботи:

1.4.1. Здійснення контролю за дотриманням вимог трудового законодавства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій та статус суддів» та інших нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та державної служби в апарату;

1.4.2. Аналіз та узагальнення практики застосування законодавства з кадрових питань, що стосуються діяльності суду;

1.4.3. Розробка проектів нормативних актів з питань, що належить до сфери кадрового забезпечення, тощо.

1.5. Взаємодія з іншими структурними підрозділами апарату здійснюється шляхом:

1.5.1. Ведення контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку;

1.5.2. Надання необхідної інформації про суддів та працівників апарату для укладання телефонного довідника та вирішення питання прикріплення на медичне обслуговування;

1.5.3. Розробки та у разі необхідності перегляду профілів професійної компетентності працівників апарату;

1.5.4. Надання методичної допомоги та контроль за розробленням посадових інструкцій працівників апарату;

1.5.5. Надання консультативної допомоги з питань управління персоналом тощо;

1.5.6. Консультування працівників апарату з питань, що належать до компетенції.

1.6. Оптимізація роботи із кадрового  забезпечення в апараті здійснюється відповідно до статей 31, 52-60 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших законодавчих актів України у напрямах:

1.6.1. Вжиття заходів з метою забезпечення створення та підтримання  сприятливого психологічного клімату у колективі , формування корпоративної культури, недопущення чи у разі виникнення вирішення конфліктних ситуацій;

1.6.2. Аналізу рівня фахової підготовки працівників апарату суду;

1.6.3. Вивчення поточної та перспективної потреби в персоналі та внесення відповідних пропозицій керівникові апарату;

1.6.4. Здійснення аналітично-консультативного забезпечення діяльності керівника апарату з питань управління персоналом та внесення йому відповідних пропозицій щодо удосконалення роботи з персоналом;

1.6.5. Розробки пропозицій щодо оптимізації структури апарату та внесення відповідних пропозицій керівникові апарату, голові суду, зборам суддів;

1.6.6. Планування кар’єри державних службовців з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи , внесення відповідних пропозицій керівникові апарату;

1.6.7. Участі у  розробці та вжиття заходів із стимулювання та мотивації до поліпшення результатів праці працівників апарату, внесення керівникові апарату аргументованих пропозицій щодо заохочення та у разі необхідності притягнення  до дисциплінарної відповідальності працівників апарату, підготовка проектів відповідних документів із зазначених питань;

1.6.8. Внесення пропозицій керівникові апарату  про присвоєння чергових рангів та дострокове присвоєння рангів працівникам апарату, оформлення відповідних документів, записів у трудових книжках працівників апарату.

 

 

Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що стратегія адміністрування апарату Мукачівського міськрайонного суду у сфері кадрового забезпечення на 2013-2015 рр. передбачає систематизацію основних напрямів кадрового забезпечення апарату за шістьма основними групами:

-         добір персоналу для роботи в апараті;

-         реалізація заходів із підвищення рівня професійної компетентності працівників апарату;

-         поточна робота у сфері кадрового забезпечення;

-         нормативна робота у сфері кадрового забезпечення;

-         взаємодія з іншими  структурними підрозділами апарату;

-         оптимізація роботи із кадрового забезпечення в апараті.

 

 

 

 

 

 

2013 рік                                                                                            м. Мукачево