Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сьогодні , керівник апарату Мукачівського міськрайонного суду - Продан М.М., провів збори з працівниками апарату суду щодо особливостей застосування положень Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України на практиці.
Зокрема, керівник апарату звернув увагу на такі питання як :
- порядок передачі секретарями судових засідань документів одержаних від сторін по справі під час судового засідання на реєстрацію до канцелярії суду;
- формування загального реєстру кореспонденції та окремих реєстрів щодо кожного судді;
- особливості реєстрації в АСДС рекомендованих повідомлень про вручення поштових відправлень, які повертаються на адресу суду;
- формування опису справ;
- формування справ-замінників.
Керівник апарату повідомив, що відповідно до наказу «Про визначення відповідальних осіб» від 22.01.2020 р. № 05/08-04 призначено заступника керівника апарату суду Гонтову М. В. відповідальною за внесення інформації до АСДС про рух судових справ.
Заступника керівника апарату суду Купинця М. М. призначено відповідальним за дотримання секретарями судових засідань п’ятиденного строку передачі до канцелярії суду після закінчення розгляду судових справ (кримінальних проваджень) по суті, у тому числі під час підготовчого провадження та ухвалення повного тексту судового рішення.
Прес-служба Мукачівського міськрайонного суду